Service, garantie & RMA
Constateert u een defect aan een apparaat dat u bij ons heeft gekocht, dan kunt u het retourneren, mits het aan de voorwaarden voldoet. Volg hiervoor de onderstaande instructies op:
Vul dit RMA formulier in als uw product van een van de volgende merken is
(Capestone doet dan de afhandeling):
- Cradlepoint (voor routers die nog zonder package verkocht werden)
- Huawei
- RugGear
- Sierra Wireless
- Teltonika
Is uw product van een van de onderstaande merken, lees dan verder bij dat merk:
Alcatel
Defecten worden behandeld door DIL. De Alcatel-dealer kan het defecte artikel aanmelden door een account aan te maken op http://www.dil.lu/referencement.php. Met dit account kunnen reparaties eenvoudig geregeld worden.Cradlepoint
(voor routers die als package zijn aangekocht - sinds april 2018: klik hier voor meer info over de limited lifetime warranty)Defecten worden behandeld door Cradlepoint. U kunt contact opnemen met Cradlepoint door een account aan te maken en het probleem te melden via een ticketsysteem. Een support medewerker helpt u dan verder.
Klik hieronder als u eerst meer informatie wilt over:
- Cradlepoint support service
- Apparaat terugsturen akkoord/vervangend apparaat of niet?
- Technische ondersteuning, Q&A, support ticket openen (account aanmaken)
Ecom
Defecten worden behandeld door ecom instruments in Duitsland. De eindgebruiker of reseller dient dit reparatieformulier compleet in te vullen en samen met de aankoopnota en het defecte toestel op te sturen naar:ecom instruments GmbH
Industriestr. 2
97959 Assamstadt
Duitsland
Correspondentie over de voortgang volgt vanuit Pepperl+Fuchs in Dirksland, Nederland. Na reparatie wordt het toestel weer geretourneerd aan de klant/reseller.
i.safe MOBILE
Defecten worden behandeld door i.safe MOBILE in Tsjechië. De eindgebruiker of reseller dient het defecte toestel op te sturen naar:
i.safe MOBILE Service Center
U Habrovky 247/11
Prague 4
14000
Czech Republic
Correspondentie over de voortgang volgt vanuit i.safe MOBILE. U kunt hen zelf bereiken via rma@isafe-mobile.cz en +420 736452985. Na reparatie wordt het toestel weer geretourneerd aan de klant/reseller.
Sonim
Meld het defect aan Sonim via RMA@sonimtech.com (in het Engels). Vermeld duidelijk de klacht, type toestel en het imei-nummer in deze e-mail. U wordt dan door een medewerker van Sonim verder geholpen. Standaard garantietermijn per merk
Alcatel | 2 jaar |
Cradlepoint | 3 jaar (indien onderdeel van een package, dan limited lifetime warranty, zie meer info) |
Ecom (Pepperl & Fuchs) | 1 jaar |
Encore | 3 jaar |
Energizer | 2 jaar |
Huawei | 1 jaar |
i.safe MOBILE | 2 jaar |
RugGear | 2 jaar |
Sierra Wireless | 3 jaar |
Sonim | 3 jaar (comprehensive warranty) |
Teltonika | 2 jaar |
Antennes en kabels | 2 jaar |
Accessoires en onderdelen | 6 maanden (geldt voor alle merken) |