Service, garantie & RMA

Constateert u een defect aan een apparaat dat u bij ons heeft gekocht, dan kunt u het retourneren, mits het aan de voorwaarden voldoet. Volg hiervoor de onderstaande instructies op:
 

Vul dit RMA formulier: (Nederlands / English) in als uw product van een van de volgende merken is
(Capestone doet dan de afhandeling):

  • Cradlepoint (voor routers die nog zonder package verkocht werden)
  • Huawei
  • RugGear
  • Sierra Wireless
  • Teltonika


Is uw product van een van de onderstaande merken, lees dan verder bij dat merk:
 

Alcatel

Defecten worden behandeld door DIL. De Alcatel-dealer kan het defecte artikel aanmelden door een account aan te maken op http://www.dil.lu/referencement.php. Met dit account kunnen reparaties eenvoudig geregeld worden.

 

Cradlepoint

(voor routers die als package zijn aangekocht - sinds april 2018: klik hier voor meer info over de limited lifetime warranty)
Defecten worden behandeld door Cradlepoint. U kunt contact opnemen met Cradlepoint door een account aan te maken en het probleem te melden via een ticketsysteem. Een support medewerker helpt u dan verder.

Klik hieronder als u eerst meer informatie wilt over:
  1. Cradlepoint support service
  2. Apparaat terugsturen akkoord/vervangend apparaat of niet?
  3. Technische ondersteuning, Q&A, support ticket openen (account aanmaken)

 

Ecom

Defecten worden behandeld door ecom instruments in Duitsland. De eindgebruiker of reseller dient dit reparatieformulier compleet in te vullen en samen met de aankoopnota en het defecte toestel op te sturen naar:

ecom instruments GmbH
Industriestr. 2
97959 Assamstadt
Duitsland


Correspondentie over de voortgang volgt vanuit Pepperl+Fuchs in Dirksland, Nederland. Na reparatie wordt het toestel weer geretourneerd aan de klant/reseller.

 

i.safe MOBILE

For creating a ticket for repair
1, please open Google Chrome and visit our page https://support.isafe-mobile.com 

2, Start creating a New Support Ticket and chose at Request Type the Choice "Hardware Repair Request".
    The System is showing you mandatory information for entering repair request.
    Please create request for each device separatelly. Each device will have unique Ticket number.
    Because of this you will be informed about the status of each device and can follow up the process.

    Please fill all required fields IN ENGLISH LANGUAGE, especially full address for sending devices back to you
    (incl. Country, Person name, Phone number, office number or other details for smooth delivery)

3, After creating a ticket you will receive an e-mail, print it (first page with ticket number is OK)
    and put together with goods in the box. In case, that you will send several devices, please mark them
    with equal Ticket number

Please send phone to;

i.safe MOBILE Service Center CZ
attn: Jindra Klasek
U Habrovky 247/11
Praha 4
14000
Czech republic
rma@isafe-mobile.cz
+420736452985

 


Sonim

Meld het defect aan Sonim via RMA@sonimtech.com (in het Engels). Vermeld duidelijk de klacht, type toestel en het imei-nummer in deze e-mail. U wordt dan door een medewerker van Sonim verder geholpen.  

 

Standaard garantietermijn per merk

Alcatel 2 jaar
Cradlepoint 3 jaar (indien onderdeel van een package, dan limited lifetime warranty, zie meer info)
Ecom (Pepperl & Fuchs) 1 jaar
Encore 3 jaar                                    
Energizer 2 jaar
Huawei 1 jaar
i.safe MOBILE 2 jaar
RugGear 2 jaar
Sierra Wireless 3 jaar
Sonim 3 jaar (comprehensive warranty)
Teltonika 2 jaar          
Antennes en kabels 2 jaar
Accessoires en onderdelen 6 maanden (geldt voor alle merken)